PENGENALAN

Assalamualaikum WTB...

Selawat dan salam ke atas junjungan besar kita nabi Muhammad SAW. Bersemperna dengan tahun baru, marilah kita bermuhasabah diri, adakah azam tahun lepas kita sudah tercapai? Adakah tahun lepas kita banyak buat dosa?...atau sebaliknya? Walau bagaimanpun, tahun baru ni marilah kita sama-sama memperbaiki azam tahun lepas agar lebih baik dari sebelumnya. Semoga apa sahaja yang dikerjakan kita akan mendapat keberkatan daripadaNya..InsyaAllah

Pelawat yang dihormati, blog ini dibina bukan sahaja untuk menceritakan kisah hidup pengarang tetapi juga menceritakan serta berkongsi ilmu dan pengalaman kepada pelawat-pelawat sekalian.

Walau bagaimanapun, pengarang juga mengharapkan pelawat dapat berkongsi pengetahuan dan pengalaman bersama nanti. Untuk berkongsi cerita, pengalaman, ilmu, komen yang membina atau tidak atau apa sahaja, pelawat boleh emelkan terus kepada saya di alamat hakim_310@yahoo.com

Semoga pembinaan blog ini sedikit sebanyak dapat
membantu kita dalam menyelesaikan apa jua masalah. Semoga kita dapat bersoal jawab dan berkongsi ilmu kelak.


Sekian..selamat melayarinya......

e-JARIAH

Sunday, October 26, 2008

KENDURI KAHWIN ADIK "PAK YA"




@upin01

Ahad, 26 Okt 2008, jam 2.30 ptg..

Hari ini aku n member2 aku pi kenduri umah Shahyar a.k.a pak ya..Umah dia kat semenyih ja..tak jauh pun dari UKM...lebih kurang 20minit ja...member yang follow tadi aku, jat, CD, mie, muz dan ezuan...


Ni la pertama kali aku pi umah pak ya..main belasah ja..tp akhirnya kami sampai gak..apa lagi, cari nasi la...perut dah lama 'berdangdut'..hehe....dah sudah makan, aku pun tengok2 la suasana kat umah kenduri tu...emmm duk terbayang ja,bila la pulak nak sampai turn aku..hehe...("amboi gatai ang no!!"..kata mak aku bila aku cakap pasal kahwin..hehe)


Tak gatai apanya, umur dah makin tua, mestila ada keinginan ke arah tu...sabar!sabar!sabar!...tak lama dah 2, 3 tahun ja lagi..hehe..kumpul duit dulu...doakan aku yer semua...Lepas ja makan kami pun apa lagi balik UKM je la memandangkan hari pun agak panas ari ni...oklah apa2 pun aku ucapkan TAHNIAH!! kat pak ya sebab dapat adik ipar.....
@ipin02

0 comments: